Ledenzone

Ontdek onze voordelen

Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant : voor leden, door leden

De Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant bekommert zich al vele decennia om al wat reilt en zeilt in en rond de bouwsector in haar regio. Ook op nationaal en gewestelijk niveau staat de Confederatie Bouw sterk in haar schoenen en worden aannemers- en bouwbelangen gehoord en verdedigd in tal van overlegorganen zoals VOKA, het VBO en andere organisaties.

De missie van de Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant is het beheer van een rendabel bouwbedrijf voor de leden te vergemakkelijken. Om dit te realiseren wordt ernaar gestreefd om op elke vraag van de klant een kwalitatief antwoord te bieden, en dit dankzij onze gemotiveerde en professionele medewerkers.

De behoeften van onze leden situeren zich in 4 categorieën, tevens de pijlers van onze organisatie :
  • Het aanbieden van een performante dienstverlening
  • Kwalitatieve opleidingen verschaffen
  • Het creëren van netwerkopportuniteiten
  • Accurate kennis verschaffen
De Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant is dé professionele partner voor hoofd- en onderaannemers in de bouwsector. Zowel voor eenmanszaken, kmo's als grotere bouwbedrijven.

Onze partners

Brics

• Sleutel tot efficiënt management
  • Optimale bedrijfsvoering dankzij kennis- en ervaringsuitwisseling