Bent u als adverteerder op zoek naar een doelpubliek dat actief is in de bouwsector? Dan bent u hier op de juiste plaats. De Confederatie Bouw biedt u en uw bedrijf talloze mogelijkheden om die mensen te bereiken. Wij zijn de grootste werkgeversorganisatie voor de Belgische bouwsector met maar liefst 15.000 aangesloten bouwbedrijven. Ontdek vijf redenen waarom u bij ons aan het juiste adres bent
en download de volledige mediakit.

Welke doelgroep wil u bereiken?

Ontdek hier alle adverteerdersopportuniteiten van de Confederatie Bouw om de professionals uit de sector te bereiken.
  De Confederatie Bouw communiceert ook naar de particulieren. Als werkgeversorganisatie stelt het de bouwsector in een positief daglicht via evenementen en publicaties naar het grote publiek.

Minimaliseren

Adverteren in de bouw? Dan kiest u voor een partner die weegt!

Bent u op zoek naar een doelpubliek dat actief is in de bouwsector? Dan bent u hier op de juiste plaats. De Confederatie Bouw biedt u en uw bedrijf talloze mogelijkheden om die mensen te bereiken. Wij zijn de grootste werkgeversorganisatie voor de Belgische bouwsector met maar liefst 15.000 aangesloten bouwbedrijven. Hieronder geven we alvast drie redenen waarom we de ideale partner voor uw bedrijf kunnen zijn.

De Confederatie Bouw verdedigt al meer dan 60 jaar de belangen van de bouwsector en ondersteunt haar leden vanuit een nationale zetel, drie gewestconfederaties (Waalse, Vlaamse en Brusselse), 18 beroepsfederaties en 17 lokale confederaties.

Wij adviseren, informeren en ondersteunen hen op technisch, juridisch, sociaal en fiscaal vlak. De Confederatie Bouw is een alomtegenwoordig bouwplatform dat betrouwbaarheid en autoriteit uitstraalt. We beschikken met andere woorden over de juiste connecties om uw boodschap op een geloofwaardige manier te brengen tot bij de bouwsector.

Voor de Confederatie Bouw staat kwaliteit op de eerste plaats. Daarom beheren we zelf onze mediakanalen. Zo staan we borg voor de neutraliteit en de juistheid van informatie.

Uniek aan ons aanbod is de media mix van gedrukte publicaties, online mediakanalen en evenementen. Daarin bestaat overigens een duidelijke segmentatie, zodat u ook een specifiek doelpubliek kan bereiken. Zo beschikken wij bijvoorbeeld over verschillende beroep gebonden vakbladen.

Onze communicatiekanalen zijn opgedeeld in vier pijlers:
print, online, events en publicaties naar de particulieren.

Wij beschikken over verschillende publicaties die gratis naar onze leden en andere aannemers gaan, hebben informatieve websites die onze leden vaak raadplegen, organiseren succesvolle beurzen, en promoten de bouwsector ook naar het grote publiek met onder meer Open Wervendag.

U merkt dat de Confederatie Bouw een geschikte partner kan zijn voor uw boodschap of communicatieplan. Neem daarom zeker eens deze website door en ontdek de kracht van onze mediakanalen. Bent u niet zeker van bepaalde informatie of heeft u vragen? Contacteer gerust één van onze medewerkers.