De gratis voordelen, begrepen in de bijdrage

Advies en belangenverdediging: personeelsbeheer, bedrijf en onderaanneming, btw en fiscale voordelen, overheidsopdrachten, bouwrecht, bedrijfsbeheer, vervoer en mobiliteit...

Als lid van de Confederatie Bouw hebt u de mogelijkheid om gratis deel te nemen aan talrijke evenementen: de Open Wervendag, het BouwForum, de Belgian Building Awards en vele informatiesessies (zie rubriek Agenda).

Deze site voor consumenten en dus voor uw potentiële klanten geeft u de mogelijkheid om uw bedrijf te positioneren. Hoe moet u te werk gaan?
U wordt ook opgenomen in de databank van de aannemers die geraadpleegd kan worden door de andere leden van de Confederatie en de abonnees.

Als lid ontvangt u de toegangscodes waarmee u de volledige site van de Confederatie Bouw kunt raadplegen en gebruik kunt maken van de talrijke praktische functionaliteiten.

Gebruik deze stickers op uw voertuigen, uw vestjes en uw werfborden om uw lidmaatschap bij de Confederatie Bouw en uw vakmanschap te benadrukken.
Om over deze artikelen te beschikken, neemt u contact op met uw lokale confederatie die ze u zal bezorgen.

Gebruik deze logo's op uw drukwerk, faxen, website, in uw Microsoft Officedocumenten. Wij bezorgen u handleidingen om deze logo's in uw documenten aan te brengen. Deze logo's zijn beschikbaar in verschillende elektronische formaten (eps, jpg, gif, enz.) en in verschillende talen (Nederlands, Frans, tweetalig). Ze kunnen hier gedownload worden.

In samenwerking met de Federale Verzekering biedt de Confederatie Bouw u werfborden en fluorescerende vestjes aan om u te helpen de veiligheid bij uw werknemers te verhogen.

• De borden herinneren aan de principes van basisveiligheid en benadrukken het toegangsverbod voor onbevoegden tot de bouwplaats.
  • De fluorescerende vestjes maken het mogelijk om de werknemers beter te herkennen wanneer de zichtbaarheid moeilijker is, wat ongevallen kan voorkomen.

De leden van de Confederatie ontvangen automatisch het maandblad Bouwbedrijf, de nieuwsbrief BouwFlash en andere interessante publicaties. Ze kunnen ook gratis formulieren en modelattesten verkrijgen.