Drukwerk

Print Birdie

PrintBirdie.com is een toonaangevende internetdrukkerij die via haar online kanalen een uitgebreid aanbod van bedrukte media aanbiedt.

Via de website www.printbirdie.com verhandelen wij drukwerk in heel Europa met zeer korte levertijden.

Ons aanbod van bedrukte media omvat drukwerk, werfdoeken , werfborden, bestickering auto/bedrijfsvoertuigen, textiel, enz.)

Het is onze opdracht om onze klanten een volledige dienstverlening aan te bieden door naast drukwerk ook ontwerp, technische ondersteuning, personalisatie en uitleveringsdiensten aan te bieden.

Naar grotere organisaties toe hebben wij specifieke multinet-/intranetoplossingen ontwikkeld die hen toelaten om in afgesloten webshops bedrijfsspecifiek (taal, afdeling, huisstijl, enz.) drukwerk op te maken, goed te keuren en te bestellen en dit in combinaite met een gecentraliseerde administratie (template beheer, facturatie...).
Voor de zelfstandige ondernemer of de particulier maken wij ons sterk om tegemoet te kunnen komen aan hun noden om in kleine oplages drukwerk te kunnen bestellen, en dit binnen een online omgeving die eenvoudig in gebruik is en die ondersteund wordt door een sterk team van helpdeskmedewerkers.

www.printbirdie.com

: