CAPRIOLE COFFEE SERVICE

Capriole Coffee Service zorgt voor de lekkerste koffie op het werk bij bedrijven en instellingen in België en Nederland. Capriole coffee service adviseert, levert apparatuur en ingrediënten en verzorgt de technische service.

Wij blijven ons inzetten om de beste service te bieden vanaf het eerste contactmoment tot en met elk kopje koffie dat u drinkt.

Capriole is een echt familiebedrijf. In 1995 startte Peter’s zoon Pascal bij Capriole en in 2010 sloot ook Peter’s dochter Joyce zich aan bij de onderneming. Na het overlijden van hun papa in 2016 hebben beide de volledige leiding overgenomen.

Met inmiddels 12 koffieliefhebbers in België en meer dan 90 in Nederland, zorgen we elke dag opnieuw voor tevreden klanten in de BeNeLux. In de afgelopen 40 jaar hebben we maar liefst 1 miljard koppen koffie en meer dan 30.000 koffieautomaten verkocht en met trots bedienen we nog steeds klanten die vanaf het allereerste begin bij ons zijn.

LEDENVOORDEEL: Bij bestelling van 8 zakken Capriole Coffee
  • Ontvang een gratis voucher maximum tot €350*
  • Krijg meteen 12,5% korting op de koffie
  • Geniet van een gratis levering

Aarzel dus niet en doe meteen je bestelling via www.capriole.be/ledenkorting

Of voor meer informatie over onze flexibele oplossingen, neem gerust contact op met Klaartje Timmermans.

Telefoon 016 53 37 56

E-mail info@capriole.be