Enter Title

Minimaliseren
Fecamo Confederatie Bouw, dat in 1946 werd opgericht als vzw, is in België de Beroepsfederatie van de aannemers-tegelzetters en mozaïekbewerkers.
Het is één van de 17 beroepsfederaties, aangesloten bij de Confederatie Bouw.

Haar doelstelling bestaat uit het vertegenwoordigen van haar leden en het opzetten van activiteiten en diensten die hun belangen ten goede moeten komen. Zij heeft ook tot taak initiatieven te steunen op gebied van beroepsopleiding en beroepspromotie.

Wij verdedigen de beroepsbelangen van onze leden-tegelzetters en verlenen hen individueel dienstbetoon.

Informatievergadering - Vloerverwarming - 22 november 2012

Presentatie 1: Presentatie van de nieuwe norm voor vloerverwarming.
Spreker : Christophe Delmotte – WTCB
Met de steun van De Technologische Dienstverlening Duurzaam Bouwen en Duurzame Ontwikkeling van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Presentatie 2: Presentatie van praktijkgevallen bij renovatie, in een appartement en bij speciale gevallen. Wat kost het plaatsen van vloerverwarming en welke energiebesparingen zijn er mogelijk? Uitleg over efficiënte regelapparatuur en de verschillende plaatsingswijzen (noppen, draagnetten, bevestigingsrails), hun voor- en nadelen.
Spreker : Dieter Kirschfink – Comap