De Confederatie Bouw - Uw sleutel om te slagen

Waarom en hoe lid worden?

U vindt hieronder een samenvatting van de informatie over de voordelen en diensten van de Confederatie Bouw en de Beroepsfederaties die we ter beschikking stellen van onze 15.000 leden.

De Confederatie Bouw is dé referentieorganisatie voor de hele bouwsector. De aannemer staat er centraal. Als meest representatieve belangenorganisatie actief in héél België biedt zij een exclusief dienstenpakket, volledig op maat van de specifieke behoeften van de aannemer.
Juiste en betrouwbare informatie geven over alle bouwverwante dossiers is een topprioriteit van de Confederatie. Via een databank vol bouwinformatie online, haar wekelijkse nieuwsbrief en haar maandblad biedt zij een toegevoegde waarde waarnaar elke aannemer op zoek is en die hij nergens anders zal vinden. Lid zijn van de Confederatie Bouw is investeren in kennis, in vakmanschap. Een investering die zichzelf terugverdient door de tijdwinst en de exclusieve voordelen, maar ook en vooral door de voorsprong op de concurrentie. De Confederatie Bouw is een belangen- en dienstenorganisatie van en voor alle aannemers, groot en klein, actief in alle bouwactiviteiten en in héél België. Kortom, de Confederatie Bouw is uw sleutel om te slagen.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze prospectiemedewerker voor alle aanvullende informatie of voor een aansluitingsaanvraag of om een afspraak te maken zodat hij de informatie uitvoerig kan komen toelichten en op uw vragen kan antwoorden.

Ghislain ZANNEN
Commercieel Afgevaardigde