Klantenrelaties

       
Contactenlijst
Eenvoudige tool om uw contacten te beheren met mogelijkheid om opmerkingen aan te brengen.
Tevredenheidsonderzoek 
Modelenquête die u naar hartenlust kunt personaliseren.



 











Diensten om u te helpen

Problemen met een klant? een onderaannemer? enzovoort. Neem contact op met onze juridische dienst: 02/230.14.20, nadine.shango@confederatiebouw.be (Alleen voor leden).

De Bouw Academie ontwikkelt specifieke modules voor bedrijfsbeheer. Klantenrelaties is een van de thema's die aan bod komen tijdens opleidingen. Voor meer inlichtingen neemt u contact op met onze adviseur: Grégory Girotto, 02/545.57.20, opleidingsplatform@ncb.be

Het COm biedt u een bemiddelingsdienst aan om conflicten met een klant, een architect, een leverancier enzovoort op te lossen. Bemiddeling is een goed middel om uw conflicten snel en met beperkte kosten op te lossen. 



Goede werkwijzen

1. Geef uw klanten realistische termijnen bij het opstellen van offertes.
  
2. Meet de tevredenheid met een enquête. Gebruik Google Forms om uw enquête te maken.

3- Neem altijd contact op met de klanten die uw offerte hebben geweigerd en probeer te achterhalen waarom.

4. Bekwaam u in verkooptechnieken om uw offertes beter te verkopen en als professional te groeien.

5. Maak op het einde van een bezoek bij een klant een balans op van de werken die u werden gevraagd. Vermijd op die manier misverstanden.

6. Gebruik een tool voor klantenrelaties om de klantenopvolging te verbeteren (onze tool). 

     
       
               
Een vraag over deze tools?
 
Neem contact op met uw adviseur: Rodolphe Balay, rodolphe.balay@ncb.be.


U wenst op de hoogte gebracht te worden wanneer een nieuwe tool online wordt gezet?

Bezorg ons uw mailadres via dit formulier en u krijgt van ons de nieuwe tools toegestuurd.