Fecamo Confederatie Bouw, dat in 1946 werd opgericht als vzw, is in België de Beroepsfederatie van de aannemers-tegelzetters en mozaïekbewerkers.
Het is één van de 17 beroepsfederaties, aangesloten bij de Confederatie Bouw.

Haar doelstelling bestaat uit het vertegenwoordigen van haar leden en het opzetten van activiteiten en diensten die hun belangen ten goede moeten komen. Zij heeft ook tot taak initiatieven te steunen op gebied van beroepsopleiding en beroepspromotie.

Wij verdedigen de beroepsbelangen van onze leden-tegelzetters en verlenen hen individueel dienstbetoon.

MYBREEX – Eerste drie maanden 100 % terugbetaald

U mag de eerste drie maanden terugfactureren aan BREEX.

Bewaar makkelijk het overzicht over uw administratie met MYBREEX. In geen tijd kan u inkomende en uitgaande facturen verwerken en beheren. Met slechts één kleine stap kan u documenten inscannen en ze vervolgens altijd online raadplegen. Via ons online platform kan u trouwens heel wat externe programma’s koppelen. Denk daarbij aan CEBEO en Car-Pass. U zal efficiënter kunnen werken en heel wat tijd en geld besparen.

Wij bieden niet alleen software aan, maar een totaalpakket inclusief hardware, service en support. Onze hardware maakt het bijvoorbeeld mogelijk om meerdere facturen in slechts één klik in MYBREEX te importeren. Om optimaal te kunnen overstappen naar een digitale administratie, leiden we u professioneel op.

Voor meer info, breex.be/confederatie-bouw

Easybox - Eerste drie maanden 100 % terugbetaald

U mag de eerste drie maanden terugfactureren aan BREEX.

Tijd en geld besparen binnen uw onderneming kan via ons handige Easybox-platform. Op die veelzijdige cloudapplicatie kan u makkelijk uw banktransacties, betalingen, facturen en bedrijfsdocumenten monitoren. Zowel bij kleine als grote ondernemingen verhogen wij de productiviteit, zelfs in COVID-tijden. Meer informatie vindt u op easybox.com.

Voor meer info, breex.be/confederatie-bouw